Sunday 22 February 2015

JOM!! Jatuh Cinta Dengan ~~~ ESP SHAKLEE

Kenali ESP Shaklee


JOM berkenalan dengan 'hot seller' kami iaitu ESP (Energy Soy Protein Isolate Powder). Sebelum tu, jom ambil fakta tentang 'PROTEIN' dulu..

Protein adalah sangat penting untuk tubuh badan.

KENAPA??

Sebab setiap organ-organ, tisu dan otot kita semuanya terdiri sebahagian daripada protein. Tulang, kuku, rambut, otot dan organ-organ seperti jantung, paru-paru di bentuk daripada protein. Begitu juga plasma, antibodi, enzim dan hormon terbentuk daripada protein. Berbilion-bilion sel yang membentuk tubuh badan kita semuanya bergantung kepada protein untuk bertugas, membaiki sel, membentuk sel baru dan menganti tisu-tisu yang rosak. Kalau tak dibentuk dengan baik, dibaiki dan diganti, macamana otot,organ dan apa yang ada pada tubuh kita ni nak sempurna dan sihat?

Wlaupun kita boleh dapatkan protein daripada daging, ikan dan ayam, protein terbaik adalah dari tumbuhan kerana ia bebas dari lemak dan kolestrol. 

Dan Protein ESP ni berasaskan soya berkualiti tinggi dan Non-GMO.
" ESP Soy Protein Isolate Powder merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan acid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya."
ESP adalah protein yang berasaskan tumbuhan berkualiti dngan kandungan 14gram protein soya dan 500gram kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung.

ESP bantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur.

ESP bantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolestrol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.

APA ESP DAPAT BANTU ANDA??

* KAWAL PARAS GULA
Tahukah anda, indeks glisemik bagi karbohidrat adalah bergantung kepada kesannya terhadap gula dalam darah.
ESP mengandungi paras glisemik indeks yang rendah dan dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah yang normal kerana ia melepaskan gula ke dalam sistem badan secara perlahan.

*KAWAL LAPAR & BERTENAGA
Protein mampu membantu kawal rasa lapar dan ia telah terbukti dapat mengekalkan tenaga dengan lebih lama (Energy Booster). Fungsi ini sangat sesuai untuk orang nak kurus dan ibu yang menyusukan anak. ESP juga dapat membantu membanyakkan susu badan.

*KULIT GEBU CANTIK
Kebanyakkan masalah kecantikan adalah kulit gelap, kusam, jeragat, ton tidak sekata adalah disebabkan oleh kekurangan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati.
ESP merupakan protein terbaik yang dapat membentuk, membaiki dan membina sel yang sihat dan cantik dan mudah menerap vitamin kerana sel yang sihat. Protein cukup, sel sihat dan cantik, anda pun cantik kiut miut....

LAGI TENTANG ESP ....


BERMINAT nak cuba ESP yang superb nih??

1 canister hanya RM150.00
Boleh digunakan sehingga 1-2 bulan !!
Tapi saya rasa anda memerlukan 2 dan lebih canister untuk kesan yang terrrbaikkk!!
Jom dapatkan ESP ilihan ramai....

Hubungi pengedar Shaklee anda --->>>>>>

SITI NOR RASYIDAH HASSAN
SID 1167689
014 5562704
insta: sn_rasyidah

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment